SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

S pogoji poslovanja so definirana pravila pri nakupovanju preko »spletne trgovine Obuta noga« (v nadaljevanju: spletna trgovina). Pravila omogočajo kvaliteto naših uslug in zadovoljstvo kupca. Pogoji poslovanja obravnavajo tudi pravice uporabnika oziroma kupca ter poslovni odnos med njim in trgovino kot ponudnikom oz. prodajalcem.

Vse informacije, objavljene na tej spletni strani, so splošne informativne narave in ne predstavljajo pravnega nasveta ali kakršne koli druge storitve. V podjetju INTERMEGAL d.o.o. se bomo trudili, da bodo vsi podatki in informacije, objavljeni na spletni strani www.obutanoga.si, točni in ažurni, vendar ne odgovarjamo za morebitne napake pri delovanju spletne strani ali za zamudo pri ažuriranju informacij.
Splošni pogoji poslovanja spletnih strani obutanoga.si so usklajeni z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

 

Identiteta ponudnika

S spletno stranjo obutanoga.si upravlja podjetje INTERMEGAL d.o.o. (v nadaljevanju: ‘ponudnik’). Podjetje je vpisano v register AJPES (Poslovni register Slovenije) in DURS, je zavezanec za DDV in je registrirano tudi za opravljanje prodaje prek interneta pri AJPES-u. Več potrebnih informacij o ponudniku najdete pod rubriko O nas.

 

Bistvene značilnosti blaga

So opisane pri vsakem konkretnem izdelku v spletni trgovini.

 

Dostopnost izdelkov

Vsak izdelek, ki je v ponudbi v naši spletni trgovini in je na zalogi, bo odposlan/odpremljen v razumnem roku (v največ treh delovnih dneh, v večini primerov še prej). Če gre za izdelek, ki trenutno ne bo na voljo, bomo kupca o predvidoma daljšem dostavnem roku pravočasno obvestili po e-pošti.

 

Cene

Vse cene naših izdelkov so jasno in nedvoumno navedene (vse cene že vključujejo DDV).

Nakup se plača z gotovino ali kartico ob prevzemu (po povzetju). Spletni ceni izdelka je prištet še strošek dostave, ki znaša 5 €. V strošek dostave je zajeto pakiranje, poštnina in odkupnina.

 

Način plačila

Znesek naročila boste skupaj s stroški pošiljanja poravnali kurirju GLS ob dostavi na vaš naslov. Stroški pošiljanja so 5 eur z vključenim DDV. Plačilo po povzetju z gotovino, možno tudi s kartico ob dostavi kurirju (GLS zaračuna se 1,4 % provizije kupcu pri karticah).

Kupcu bomo izdali račun z razčlenjenimi stroški.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na sedežu podjetja INTERMEGAL D.O.O. Kupec lahko zahteva ponovni izpis pogodbe tako, da zaprosi zanj na naslov: info@obutanoga.si. Kupcu bomo pogodbo (naročilo, račun) ponovno poslali na želen naslov (e-naslov ali klasični poštni naslov).

 

Postopek nakupa

1. Naročilo izdelka/izdelkov
Ko kupec izbere želen izdelek, v obrazec pod košarico vnese zahtevane podatke.

2. Naročilo v obdelavi
Po oddaji naročila kupec prejme e-obvestilo, da je njegovo naročilo sprejeto in v obdelavi.

Morebitne spremembe ali preklic naročila lahko kupec opravi v roku 3 (treh) ur od potrditve naročila na spletu in sicer na e-naslovu: info@obutanoga.si.

3. Pošiljanje izdelka
Ponudnik v dogovorjenem roku in na dogovorjen način kupcu odpošlje blago.

4. Kupec (na dogovorjen način) blago prevzame.

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga, vračilo opravljenih plačil

Kupec ima pravico, da v petnajstih dneh od prejema blaga ponudniku na e-naslov info@obutanoga.si sporoči, da odstopa od pogodbe oziroma naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Po prejemu vrnjenega blaga vam bomo v skladu z dogovorom izdelek zamenjali ali vam na vašo željo vrnili kupnino.

Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in nenošeno odposlati ponudniku/podjetju v petnajstih dneh po oddanem sporočilu, da odstopa od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in nespremenjeno, razen če je blago poškodovano, ne da bi bil za to kriv kupec.

Kupcu bomo opravljena plačila vrnili takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v petnajstih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na pisno sporočeni TRR kupca.

V skladu s 5. odstavkom 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov kupec nima pravice do odstopa od pogodbe (nakupa), če gre za izdelek, izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam.

 

Dostava

Dostavo izdelkov vršimo preko dostavne službe GLS Slovenia.

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave.

V primeru, da ne želite, da vam izdelek dostavimo na vaš naslov pa si lahko na spletni strani GLS Slovenije izberete tudi eno izmed Parcel Shop enot v kateri lahko paket prevzamete sami (poštno ležeče). Vse kar potrebujete napisati v polje s podatki za dostavo je vaše ime in priimek, ter naslov izbrane Parcel Shop enote.

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com). Na navedene kontaktne informacije se lahko obrnete in naročite ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drug naslov (kjer boste v času dostave dosegljivi). Po vaši želji se lahko z GLS-jem dogovorite tudi za dostavo paketa v vam najbližji Parcel Shop (paketno trgovino), kjer lahko paket prevzamete sami ob predložitvi številke paketa in osebnega dokumenta.

Seznam paketnih trgovin si lahko ogledate tukaj.

Za vsa dodatna vprašanja nas kontaktirajte:
SALON OBUTVE OBUTA NOGA
INTERMEGAL d.o.o.
Celovška cesta 99
1000 Ljubljana
Slovenija
Tel.: 01 505 59 27, pon. – pet. 9:00 – 19:00; sob. 9:00 – 13:00
e-naslov: info@obutanoga.si

 

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

 

Varovanje osebnih podatkov

Zavezujemo se k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca (uporabnika) in hranimo dokumentacijo o komunikaciji z njim.

Osebne podatke o kupcu bomo uporabili izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Podatkov o kupcu v nobenem primeru ne bomo predali nepooblaščenim osebam.

 

Komunikacija

S kupcem/uporabnikom bomo v stiku prek sredstev komunikacij na daljavo, razen če ne bo temu uporabnik izrecno nasprotoval.

 

Odveza odgovornosti

Po svojih najboljših močeh se trudimo zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na naših spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da teh podatkov na spletnih straneh ne uspemo popraviti dovolj hitro. V takem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Čeprav se trudimo zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, mora kupec/uporabnik vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pridržujemo si pravico, da pogoje poslovanja spremenimo kadar koli in na kakršen koli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 

Pritožbe in spori

Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po svojih najboljših močeh trudimo izpolniti pričakovanja kupcev.

Če pa bi navkljub temu prišlo do pritožb, reklamacij, prosimo, da jih kupec pisno posreduje na e-naslov info@obutanoga.si. Vse morebitne reklamacije (in spore) si bomo prizadevali rešiti sporazumno, postopek obravnave pritožbe pa je zaupen.

Hvala za zaupanje, prepričani smo, da ga bomo upravičili.

 

Prijava na e-novice

S prijavo na e-novice prijavitelj soglaša, da se osebni podatki, ki jih posreduje ob prijavi na e-novice, uporabljajo oz. obdelujejo za posredovanje sporočil, povezanih s poslovanjem ponudnika (akcije, novosti, reklamna sporočila, novice, dogodki itd.) na njegov elektronski naslov.

To soglasje lahko prijavitelj na e-novice kadar koli pisno prekliče. Preklic lahko izvede tako, da odgovori na e-novice, v polje ”zadeva” pa napiše ODJAVA. Preklic lahko posreduje tudi drugače na e-naslov: info@obutanoga.si ali s klikom na povezavo Odjava v posamezni različici prejetega e-sporočila.

S prijavo na e-novice boste obveščeni o novostih iz naše ponudbe, akcijah, dogodkih itd.

 

Ljubljana, 24. 6. 2014